Subject: Volitatud teenistujate andmete edastamine – Hanke 287553 raamleping
From: "Aire Aru" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Sat, 29 Mar 2025 16:55:06 +0300

Tere

Sanitex OÜ  palub edastada volitatud teenistujate andmed
digiallkirjastatud fail, seoses Hanke 287553 raamlepinguga. Täpsemalt
vajame üksuste kontaktandmeid ja vastutava teenistuja teavet, kes hakkab
osa 4 (joogivesi) tellimusi teostama.

Palume edastada järgmised andmed:

*        Üksuse nimi

*        Kontaktisik

*        Kontakttelefoni number

*        E-posti aadress

*        E-poe konto loomiseks vajalik e-mail ja telefoni number

Palume andmed edastada esimesel võimalusel, et tagada sujuv tellimuste
protsess.

Müügikoha nimi

Müügikoha aadress (tänav, maja number)

Linn/ küla/asula

Sihtnumber

Maakond

Kontaktisik

e-mail

telefon

e-poe parool

KLiendi. Nr

Võru teenindus

Räpina mnt 20a

Võru

65606

Võru maakond

3024874

Jõhvi teenindus

Rahu 38

Jõhvi, Jõhvi vald,

41532

Ida-Viru maakond

3024875

Pärnu teenindus

A. H. Tammsaare pst 61

Pärnu linn

80010

Pärnu maakond

10609632

Pinna teenindus

P. Pinna tn 4

Lasnamäe linnaosa, Tallinn,

13615

Harju maakond

3007899

Tammsaare teenindus

A. H. Tammsaare tee 47

Tallinn

11316

Harju maakond

3007966

Narva teenindus

Vahtra 3

Narva

21003

Ida-Viru maakond

3007968

Rakvere teenindus

Fr. R. Kreutzwaldi 5a

Rakvere

44314

Lääne-Viru maakond

10602615

Tartu teenindus

Riia tn 132,

Tartu linn,

50096

Tartu maakond

3007969

Viljandi teenindus

Pargi tn 1,

Viljandi linn

71020

Viljandi maakond

10602634

Kuressaare teenindus

Transvaali tn 58

Kuressaare linn, Saaremaa vald,

93811

Saare maakond,

10602627

Põlva teenindus

Võru tn 12,

Põlva vald

63308

Põlva maakond

10602632

Valga teenindus

Puiestee tn 4

Valga linn, Valga vald

68203

Valga maakond,

10602636

Paide teenindus

Tallinna tn 12,

Paide linn

11312

Järva maakond

10602644

Kärdla teenindus

Sadama tn 26

Kärdla linn, Hiiumaa vald,

92411

Hiiu maakond

3024876

Jõgeva teenindus

Suur tn 1

Jõgeva linn, Jõgeva vald

48306

Jõgeva maakond

10602637

Haapsalu Teenindus

Lossiplats 4,

Haapsalu linn

90502

Lääne maakond

3024877

Rapla teenindus

Savi tn 2,

Rapla linn, Rapla vald

79514

Rapla maakond,

3024878

Keila Teenindus

Keskväljak8a

Keila linn

76607

Harjumaa

3024879

Aire Aru
Promo Food Service hankespetsialist
Food Service Tender Specialist

  _____

Sanitex OÜ
Graniidi tee 1, Rae küla, Rae vald, Harjumaa, Eesti, 75310
Phone dir:   +372-56868753
Email:            <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Internet:        <http://www.sanitex.ee> www.sanitex.ee

  _____

Promo C&C kauplused on avatud/Promo C&C stores are open:

Vahuri 2, Tallinn Tel: +372 6743 500 E-R 7.00-21.00 L 8.00-21.00 P
9.00-20.00
Tuisu 30, Tallinn Tel: +372 606 3960 E-R 8.00-21.00 L 8.00-21.00 P
9.00-20.00
Arukase 2, Pärnu Tel: +372 446 2622 E-R 8.00-20.00 L 8.00-19.00 P
9.00-17.00

  _____

See teade sisaldab teavet isiklikult ja otse saajale. See võib sisaldada
konfidentsiaalset teavet ning selle igasugune loata avalikustamine,
kasutamine või levitamine on kas täielikult või osaliselt keelatud ja see
võib olla ebaseaduslik. Kui olete saanud selle e-kirja eksituse tõttu,
kustutage see e-kiri koheselt ning teavitage sellest saatjat. Mõnel juhul
on piisava kahtluse korral, ettevõtte konfidentsiaalsete andmete kaitse
tagamiseks, infosüsteemide terviklikkuse ja pideva toimimise tagamiseks,
rikkumiste, andmevarguse ja rändetarkvara eest kaitseks, Sanitex OÜ-l
õigus ligipääsuks selle elektronkirja sisule.

This message contains information personally and directly to the
recipient. It may contain confidential information, and any unauthorized
disclosure, use or dissemination, either in whole or in part, is
prohibited and may be unlawful. If you have received this e-mail in error,
please delete this e-mail immediately and notify the sender. In certain
cases, with reasonable suspicion and in order to ensure the protection of
confidential company's data, integrity of information systems, continuous
operation and protection against breaches, data theft and malicious
software, UAB ''Sanitex'' has the right to access the content of this
electronic communication.